Известие

Collapse
No announcement yet.

Имам важно питане за МАS ?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Имам важно питане за МАS ?!

    Днес ходих да си закача колата на комп да видя датчици,грешки,ламбда, температури и т.н. и останах доволен....няма записани грешки,ламбдата си работи коректно , както и цялата периферия по мотора ,но MAS-метъра /дебитомера/ нямаше с какво да го сравним като показвани стойности са: 0,75-0,8V изходящ сигнал на свободни и 8-9 /не видях какви/ единици дебит на въздуха за час ,като това са числата в idle режим на двигателя. Та питането ми е какви са нормалните стойности на MAS-a в idle режим /свободни обороти/?! Иначе и дебитомера си бачка с добър респонс в преходните режими и стабилни показания в задържани обороти, но нямам отправна точка за сравнение!
    NESH
    156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

  • #2
    На теория съм чел мнения че Визата и Унидиаг дават на празен ход до половин волт разлика......също съм чел и доста мнения че не е особенно правилно да се гледа волтажа, а количеството преминал въздух, и то по възможност в движение на колата......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
      На теория съм чел мнения че Визата и Унидиаг дават на празен ход до половин волт разлика......също съм чел и доста мнения че не е особенно правилно да се гледа волтажа, а количеството преминал въздух, и то по възможност в движение на колата......
      Аз па съм, виждал преебан дебитомер дето до 80 kg/h работи перфектно. И изведнъж забива на 80 и повече не качва. И пуска гориво за 80, а дроселовата клапа отворена на макс и понайте за какви гърмежи става въпрос.

      Иначе 9 кг/х на празен ход е нормалната стойност която трябва да дава.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Иначе 9 кг/х на празен ход е нормалната стойност която трябва да дава.
        Точно за това посочих и килограмите и дано всичко си е наред на MAS-а !

        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
        На теория съм чел мнения че Визата и Унидиаг дават на празен ход до половин волт разлика......също съм чел и доста мнения че не е особенно правилно да се гледа волтажа, а количеството преминал въздух, и то по възможност в движение на колата......
        под товар или просто на високи обороти скача до небесата....нещо като 300 кг/час при 6000 .....затова питам само за сройностите на idle !
        NESH
        156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от nesh Покажи съобщение
          Точно за това посочих и килограмите и дано всичко си е наред на MAS-а !



          под товар или просто на високи обороти скача до небесата....нещо като 300 кг/час при 6000 .....затова питам само за сройностите на idle !
          Добре е. И колега. Казва се MAF сензор!
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            На мен 300 кгч на 6000 не ми се виждза добре, при положение че аз фащам 408 на 6700......
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
              На мен 300 кгч на 6000 не ми се виждза добре, при положение че аз фащам 408 на 6700......
              Човека пита само за idle.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                На мен 300 кгч на 6000 не ми се виждза добре, при положение че аз фащам 408 на 6700......
                Не не се ангажирам за числата над свободните ..... другите така нервно се сменяха, че разбирам защо се отказаха мотоциклетите от дигиталните оборотомер и скоростомер чесно казано отидох да видя защо дори на свободна скорост има малък лаг на отговорът на педала.....респонса на ниски ми е забавен а на средни и високи мигновен....от там насочих вниманието си към ламбдата и MAF-a

                P.S. AFM /дебитомер/ Аir Flow Meter
                MAS /като при нас с жичката/ Mesure Air Sensor същото като MAF - Mesure Air Flows
                и MAP /с вакум сензора/ - Mesure Air Presure
                Last edited by nesh; d.m.y г., 21:42.
                NESH
                156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Човека пита само за idle.
                  Мда моя грешка не прочетох правилно.....
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от nesh Покажи съобщение
                    Не не се ангажирам за числата над свободните ..... другите така нервно се сменяха, че разбирам защо се отказаха мотоциклетите от дигиталните оборотомер и скоростомер чесно казано отидох да видя защо дори на свободна скорост има малък лаг на отговорът на педала.....респонса на ниски ми е забавен а на средни и високи мигновен....от там насочих вниманието си към ламбдата и MAF-a

                    P.S. AFM /дебитомер/ Аir Flow Meter
                    MAS /като при нас с жичката/ Mesure Air Sensor същото като MAF - Mesure Air Flows
                    и MAP /с вакум сензора/ - Mesure Air Presure
                    Тоя лаг го имам и аз и май още много други с ТС
                    Има ли някой с 1.6 или 1.8, който няма лаг /забавяне/ на ниските обороти???
                    FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
                    LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
                    LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
                    LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
                    ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
                    LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от INTEGRALE Покажи съобщение
                      Тоя лаг го имам и аз и май още много други с ТС
                      Има ли някой с 1.6 или 1.8, който няма лаг /забавяне/ на ниските обороти???
                      И при мен е така.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        Mисля че трябва да пуснем тези постове някъде в общ форум където всички с TS двигатели да помогнат с опит и знания! Иначе предполагам ,че студеното масло не понася добре на хидрощоцовете или клапана на вариатора,защото със стопляне на маслото в ниските респонса се подобрява значително!
                        NESH
                        156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

                        Comment

                        Working...
                        X